sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Syksyn ruska :3

Hellooo :)
Otsikko vaan jotenkin kuulosti niin äh, emmä tiiä, en parempaakaan keksinyt :DD
Viikon aikana on taas tultu kuvailtua ja esittelen syksyiset kuvat teille!
Megumi ja Neo-Angelique eivät vielä ole tavanneet, mutta ehkäpä ensi viikolla tapaavat? :)
Sitä catwalk-juttua työstän, mutta en ole hirveän luova, joten tässä kestää jonkun aikaa pohdiskella asuja :)
Noooh, tässä niitä kuvia sitten tulee :





Vähän tuijotuksia tuli kun olin JULKISELLA paikalla kuvailemassa :DDD





Tää on niiiin mun favoritti<33 Tulee mieleen Rufus Wainwright'in "Hallelujah" biisi :)







Tykkään tästäki hirveesti, tulee vaa mielee kaikkia hyviä muistoja :3




Aaaand the last one!

Nonni, that was it...
Oon huomannu että mun blogi on muuttumassa enemmän kuvablogiksi, kuin tekstiblogiksi, mutta tänne oli kyl tarkotus laittaa kaikkea mitä oon kuvaillu, mutta saatte toki ehdotella että mitä tänne kirjottelisin!
Heihei ensi kertaan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti