lauantai 12. maaliskuuta 2011

Yesterday, the day which spoiled my life.

Hi guys! Eileinen päivä meni sitten itkiessä, you know kaikki japanilaiset siellä maanjäristyksessä :< Oon ihan tosi surullinen, ja haluan vain että kaikki japanilaiset on kunnossa. Ja siis kun tuhannet/miljoonat/don't know japanilaiset menetti kodinsa, niin on vaan niin valmis asuu kadulla niiden puolesta. Ja kun olin jo suunnitellut tulevaisuudessa meneväni Hello Kitty- worldiin työskentelemään, niin se haave taitaa jo olla mennyttä ;( 
Mutta, siirrytään nukkeasioihin. Kuvailin tossa äsken, joten nyt ihan vähän kuvia vaan, kun enimmäkseen olin vaan lenkillä.

Hi guys! I'm so sad about the earthquake in Japan. I just want to help everyone, and I hope that everyone are fine. But, yes, let's move on to some doll-stuff. I took some pictures in the nature of my dollies, so hope you enjoy!






Siinä ne.

That was it. 
 
Olen jo pitkään suunnitellut tekeväni kigurumin, ja vihdoinkin sain päätettyä mistä "tyypistä" teen kigun. Päätin että teen Domo-kigun, olen myös suunnitellut sen top-modeliin, joten tässä kuvaa:

I have been planning to make a kigurumi for a long time, and finally I choosed which kind of kigu I will make.
I'm going to do a Domo-kigu, and here's a picture of my drawing: 

Joten, mitä pidät? 

So, what do you think?

Kommentoi toki jos pidit kuvista tai piirrustuksesta! :)
 
Comment if you liked the pictures or the drawing! :)


5 kommenttia:

  1. Hieno 8D Pystyn kuvittelemaan sen jo Megun/Fumin päällä ;3
    Mäkin olen täällä ihan itku kurkussa japanilaisten takia ;___;

    VastaaPoista
  2. Kukapa ei olisi suruissaan, kiitos Japanin. ;____;
    Tahtoo kigurumin.... (._____.)

    VastaaPoista
  3. Senpai: Kiitos, eiei, se kigu on minulle, ei nukelle :D

    Razoku: Niinpä :(

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia taas, oi ihana kigu<3 Razoku:^^

    VastaaPoista