lauantai 22. lokakuuta 2011

Package from YesAsia vol.3!! :)

Iltapäivää lukijaiseni. Teitä on jo 63, jeeeij!! Juhlapostausta kai luvassa kohta, antakaa ehdotuksia mitä se vois olla! :)
Ei tässä kummempia, sain paketin YesAsia'lta 6 päivää etuajassa :)
Aattelin nyt vähän esitellä mitä sain :)

Good afternoon my dear readers. There's already 63 of you, yaaay!! There's coming a special-entry you can give requests for it! :)
I got a package from YeaAsia 6 days too early, yyaaaay, they made Siri very happy :)
Gonna show you now ehat I got! :)

Ekana ja tärkeinpänä...LET ME INTRODUCE IT TO YOU...: NEVERLAND!!

 
"Gettin' eobseo Neverland..." Lempparilevy koko maapallolla! ♥ 
"Gettin' eobseo Neverland..." My fave-cd in the whole world! ♥

 
SNSD- Paradise In Phuket- kirja. IHANA! Kaikki kuvat on niin ihania  ♥
Tekstiä on koreaksi, japaniksi ja englanniksi, jotta kaikki fanit maailmalla ymmärtäisivät jotain :)
Olen lukenut melkein koko kirjan. Reilut 300 sivua ♥
SNSD- Paradise In Phuket- book. LOVE IT! All the pics are so cute ♥
There's text in korean, japanese and english so all fans worldwide would understand :)
I've almost red the whole book. There's over 300 pages.


 
^^

 
ShinDong clearfile

 
Rilakkuma tarroja/stickers ♥ (33 cents!!)

YG Entertainment- kalenteri, aion leikata kaikki kuvat ja laittaa julisteiksi :)
YG Entertainment- calendar, I'm gonna cut all the pics and post them on my wall as posters :)


 
Mini-calendar side 2

 
Mini-calendar 1

Siinäpä ne! Olen tyytyväinen kaikkeen mitä tilasin! :) ♥
That's it! I'm happy with everything I ordered :) ♥


 
The girls bring the boys out!!

Xoxo, Siri ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti