maanantai 2. tammikuuta 2012

Annyeong Goodbye Adios!

Lemppari sanani Go Away'stä ^^
Kyllä, lähen suomesta pois viikoksi!
Ihmettelettekö minne on mulla matka? Sneak peek:

My fave lyrics from Go Away ^^
Yup, I'm leaving Finland for a week!
Woohoo!! Goodbye Finland! :)
So, you wondering were I'm going? Here's a sneak peek:

 
Tämä tulee olemaan mukanani :)
I will be having this with me :)

Joko arvaatte? 
Can you already guess?

Matkalukemista melko pitkälle lentomatkalle:
Books to read for the quite long flight:

  

Ja sitten vielä Megumi ja Fumiko sanoo näkemiin viikoksi : 
(He eivät tule mukaani matkalle, mutta ette kuitenkaan näe uusia postauksia heistä viikkoon)
Megumi and Fumiko saying bye even if they aren't coming with me: 

 

2 extra-pics of  Fumiko: 


 

Bye! 


 

Xoxo, Siri 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti