sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Happy 21st birthday AJ!

Happy 21st Birthday AJ!! (U-Kiss member)

Moi, ihan pikasesti vain postaan tämän nyt. Tänään (korean ajassa) on AJ'n synttärit!!
Olen osallistunut kahteen projektiin joista on videot tuossa alapuolella. Minut on helppo löytää niistä, jos tiiät nimeni(köhröm...mikä on mun blogin nimi?) ja jos tiiät että oon obviously suomalainen.

Ja muistaakos kukaan tätä postausta? En tänä vuonna tehnyt tuollaista kuvaa, mutta kuten mainitsinkin, niin olen noissa kahdessa videossa. Olen molempien ABOUT puolivälissä. Pitää vaan toivoa että AJ näkee nuo videot!! 

Ja vielä yksi juttu, me Kiss Me't saatin #oheyAJ trendaamaan kakkoseksi koko maailman trendatuimmissa tweeteissä ät the moment.

 
Yay! ^^

 


 

Ja jättäkäähän AJ'lle synttäritoivotukset kommenttina! ;) 
++ Löysittekö minut videoista?  

Xoxo, Siri 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti