maanantai 12. marraskuuta 2012

Take Me Home Yearbook & Kanon drawing ♥












Heipä hei! Lauantaina oli tosiaan koulua kl.9-15. Meillä oli eri work-shoppeja koulussa, minä ja Nina tehtiin kynttilöitä. Tuo awesome sininen kynttilä tuolla ylempänä ^^ on meidän tekemä, tehtiin yhteensä 6 kynttilää ja sitten jaettiin ne. Sitten kaksi tuntia katottiin vielä jotain ruotsalaista leffaa. Sitten eilen sain valmiiksi piirrustukseni Kanon'ista jonka olin alottanut joskus aikaisemmin viikolla. Nyt alkaa "operaatio spämmää Kanonille twitterissä kuvia siitä kunnes se retweetta/vastaa", wish me good luck! Yks asia edistää sitä, se että mä olen Kanon'in timelinellä, tosin melkein 30 000 toisen ihmisen kanssa, mutta anyways, aion saada sen huomaamaan mut. Sain Take Me Home Limited Yearbook Edition'in tänään postissa. Oioi, ihana Nyt alkaakin sitten kokeisiin lukeminen Take Me Home'a kuunnellessa. Hyvää maanantai-iltaa kaikille! 

Xoxo, Siri 

8 kommenttia:

  1. ihana KANON ja NYAPPY KIGURUMI!!!!
    mä kin haluan TAKE ME HOME cd'n.
    ja kyllä se KANON sulle vasta koska sulla on niin HIENO KUVA SITÄ JA NYAPPY KIGURUMI <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos paljon rakas :) Kantsii hankkia, oon kunnellu 2 kertaa jo läpi, se on ihana! <3 Haha, hope so ;)

      Poista
  2. Cool picture!! Also, your kigurumi is very cute (^^)

    VastaaPoista
  3. Mä haluun sun huoneen ja julisteet ja kirjan jajaja kaiken!

    VastaaPoista
  4. http://le-camera.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html
    ja har en såndän liebster blog juttu åt dig i min blogg om du vill se :)

    VastaaPoista