tiistai 9. huhtikuuta 2013

Pari haastetta


Oon saanut ihan liikaa haasteita, ängen tähän postaukseen nyt 4 haastetta, 2 Emmalta ja 2 FaLlInGvEiL'iltä. Alotan viimesimmällä haasteella jonka sain FaLlInGvEiL'iltä.

1. kiitä haasteen antajaa
2. jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita heille siitä
3. kerro kahdeksan satunnaista asiaa 


Kiitos FaLlInGvEiL :)

Näille tämän jaan:
http://emman-outo-maailma.blogspot.fi/
http://ninan-kuvablogi.blogspot.fi/
http://my-life-treats-me-well.blogspot.fi/
http://our-life-is-photos.blogspot.fi/

En keksi enempää...

1. Shimmycocopuffsss vastas mulle twitterissä :3
2. Heejun Han ja Adam Lambert ovat lemppareitani kaikilta American Idol kausilta.
3. Heejun Han vastasi mulle joskus aikoinaan twitterissä.
4. Quest Crew on yks parhaimpia tanssiryhmiä mun mielestä.
5. Mun on aina tarkotus opetella kaikenlaisia kpop tansseja, mutten saa ikinä mitään tehdyksi.
6. NigaHiga, KevJumba, Chonny, Dtrix, Shimmycocopuffsss ja Bubz on lemppari youtubersejani.
7. Ostan aina kirjoja ja olen innoissani niiden lukemisesta, mutta mulla kestää ikuisuus lukee yks kirja.
8.Geordie ja Jersey Shore on lemppari ohjelmia.

1. Each person tagged must post 11 things about themselves

 1.En ole country musiikin ystävä.
 2. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan.
3. Rakastan sushia ja mäkki ruokaa.
4. Haluan muutta maailmalle vanhempana.
5. Lempileffojani on Forrest Gump, Cry Baby ja Magic Mike.
6. En tykkää mustavalko leffoista, ne on niin tylsiä ilman väriä.
7. Johnny Depp oli ensimmäinen julkkis ihastukseni. 
8. Tykkään lätsistä, mutten käytä niitä usein.
9. Haluan oppia paremmin koreaa ja japania.
10. Enkku ja käsityö on lempiaineitani koulussa.
11. Tykkään lenkkeilystä.

2. They must also answer the 11 questions the tagger has sent for them

1. Miten kuvailisit haastajaasi?
Cafekko ;)
2.Miten kuvailisit itseäsi?
Fangirl 
3.Mikä on paras puolesi?
Öä...tota vaikee ite sanoa.
4.Oletko tyytyväinen itseesi/elämääsi?
Semi. Aina on jotain parannettavaa.
5.Miksi?
Mulla on huono itsekuri...
6.Onko tarpeeksi rasittavia kysymyksiä?
Haha, ei :D
7.Valehteletko paljon?
 Enpä kai.
8.Kuka on suosikki piirroshahmosi?
Käykö Hello Kitty? Jos ei, niin sitten varmaan Totoro (jos sekään kelpaa)
9.Onko Jumala olemassa?
Juu.
10.Pohditko paljon asioita?
Liikaa.
11.Kuinka paskoja kysymyksiä noi oli asteikolla 1-10? (10 on kaikkein paskin)
Ei ollu :)

3. They must also create 11 questions to ask bloggers they have decided to tag

1. Batman vai Superman?
2. Lempi vuodenaika?
3. Paras kesä- aktiviteetti?
4. Lempi asia ulkonäössäsi?
5. Paras keikka jossa olet ollut?
6. Lempibiisi?
7. Tykkäätkö lentokoneessa olemisesta?
8. Hulluin haave?
9. Mikä on elämän tarkoitus?
10. Paras ps2 peli?
11. Haluatko tulevaisuudessa tatuointeja tai lävistyksiä?

4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.

Postauksen alussa olevat. Sori, oon laiska. Kaikki jotka haluu saa tehdä! :)

Seuraava haaste:

Säännöt ois nämä:


-Kerro 11 asiaa itsestäsi

- Vastaa haastajan 11 kysymykseen

- Keksi 11 uutta kysymystä

- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

1. Rakastan keikkoja.
2. Myöskin adrenaliinia.
3. Kuuntelin pienenä Lovex'ia paljon...ehkä vähän liikaakin.
4. Haluan traguksen, industrialiksen ja ruston jajajaja monta muuta lävistystä korviin.
5. En halua lävistyksiä naamaan, vaikka ne onkin siistejä.
6. Jeffree Star on mielestäni ihana.
7. Haluan kokonaan pinkit hiukset.
8. En keksi mitä kirjottaisin tähän...
9. En pienenä tykännyt Antti Tuiskusta, mutta nykyään mulla ei oo mitään sitä vastaan (syynä varmaan nimmari joka oli "rakkaudella Sirille").
10. Oon ollut ruotsinkielisessä kesäteatterissa mukana joskus monta vuotta sitten.
11. Haluisko joku ostaa mulle lentolipun Koreaan?

Haastajan kysymykset:


1. Lempi juoma?
-Kokis

2.Keskiarvo?
-9

3.Suurin unelma?
-Elämä Etelä-Koreassa

4. Protu vai ripari?
-Ripari

5. Inhokki ruoka?
-Sienet

6. Lempi vuodenaika?
-Kesä

7. Missä maassa haluaisit asua?
-Etelä-Koreasa

8. Minne haluaisit matkustaa?
-Aasiaan.

9. Paras keksimaku?
-Chocolate Chip keksit.

10. Paras jätskimaku?
-Minttu, sitruuna-lakritsa

11. Paras pirtelömaku?
-En kummemmin juo pirtelöitä

Mun kysymykset:

1.Millaista musiikkia kuuntelet? 
2. Kpop vai jpop parempaa?
3. Lempi TV- ohjelma?
4. Mitä yleensä puuhaat koulun jälkeen?
5. Tumblr vai WeHearIt?
6. Harrastuksesi?
7. Koti vai mökki?
8. Olisitko mielummin tyttö vai poika?
9. Kaunein kukka?
10. 1D vai Justin Bieber?
11. Paras netti-sivusto?

Tyhmiä kysymyksiä, mutten parempiakaan keksinyt.


Sitten Emman haasteet:

ohjeet:

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 10 asiaa itsestään.
  2. Pitää vastata myös haastajan 10 kysymykseen.
  3. Haastetun pitää keksiä 10 kysymystä uusille haastetuille.
  4. Heidän pitää valita 5 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
  5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
  6. Ei takaisin haastamista.

Noh, asioita musta:

1. Olin joskus ernu vitosella...*facepalm*
2. Oon käynyt japanin alkeiskurssin joskus pari vuotta sitten.
3. Ja muistan kuinka käytin aina sillon semmosta pinkki tylli-hametta.
4. En osaa piirtää koneella.
5. Olin pienenä ihan kauhee Lovex fani ja mulla oli ovessa lappu jossa luki: "Vain Lovex fanit", siis että saa tulla mun huoneeseen, ei pahemmin ollut ruuhkaa mun huoneessa...
6. Oon liian obsessed Saulbertiin, ja nyt oon ollu ihan masiksessa perjantaista lähtien.
7. Itkin koko perjantai-illan Adamin ja Saulin eroa... ;(
8. Mulla on semmone söpö Totoro hattu
9. En malta odottaa ens joulua (jaaa, ei ollu mitenkää asia musta, mutta joo...)
10. Oon tylsä ihminen...

Emman kysymykset:

  1. Lempi vaatekappale? - Maroon 5 paita, joka mulla on just nyt päällä.
  2. Lempi TV-sarjat? Jersey & Geordie Shore
  3. Lempi jäätelö maku? - Minttu & suklaa
  4. Paras tapa viettää aika? - Keikoilla, ja hyvän musiikin, ruoan ja ystävien kanssa :)
  5. Lempi Disney-hahmo ja miksi juuri se? - Stitch, koska se on niin sulonen.
  6. Tyyli-ikoni? - CL 2NE1'sta.
  7. Lempi huonekalu? - WUUUUUT? Noh, sänky.
  8. Unelmien treffi paikat? - Konsertti.
  9. 3 tärkeintä esinettä? - Känny, lompakko, Jasu
  10. Mitkä 3 yliluonnollista kykyä haluaisit? - Lentää, olla läpinäkyvä ja osata hypätä pilviin saakka.

En jaksa haastaa ketään, kaikki jotka haluu, saa tehä :> 



Säännöt ovat nämä:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi.
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät
 

Juu, samoja haasteita taas, en jaksa keksii mitään uusia kyssiä, niin joo, ihan vaan että saan nää nyt pois alta.

En nyt jaksa enää 11 uutta asiaa, ku laitoin jo tos ylhääl ^^ :)

Emman kyssät:

  1. Jos olet käyny konsertissa, niin kenen konsertissa kävit vikeksi ja kenen kanssa? - Adam Lambertin, sinun, Emman kanssa :)
  2. Mikä on lemppi laulaja/bändi, ja kerro heistä jotain ja miksi tykkät juri hänestä/heistä? - U-Kiss, ja tota koska ne on niin sulosia, ja niillä on parasta musikkiia, ja ne on tosi kivoja faneilleen, ja faniyhteisö on tosi tiivis :)
  3. Lemppi elokuva? - Forrest Gump, Cry Baby & Magic Mike
  4. Missä maassa haluaisit käydä?, jossa et vielä ole ollut. - Etelä-Koreaan.
  5. Lempi ruoka? - Sushi.
  6. Silmien ja hiusten väri? - Silmien väri joku random sini-harmaa, hiuksienki aika random, blondii, ruskeeta ja pinkkiä.
  7. Unelma ammatti? - Noh, kpoppari...mutta se on kyllä aika mahdotonta, koska en oo aasialainen.
  8. Missä haluaisit tulevaisudessa asua, miksi? - Etelä-Koreassa, koska stalkkaisin mun bias'eja joka päivä.
  9. Lempi vate kappale? - Sama kyssä taas :D Noh, tämä Maroon 5 paita joka on just nyt päällä.
  10. Minkä laulun kuntelit vimeksi? - NRJ'llä jotai randomii?
  11. Mitä ajot tehdä vuonna 2013? - LIHOA :) Noei, toistepäin, hopefully. Aion yrittää olla onnellinen. Ja menen ulkomaille.

Huhhuh, nyt on nää ohi, sori, nää mun vastaukset on munki mielestä tosi tylsiä, niin koittakaa kestää. 
Oon ollut ihan masiksessa perjantaista lähtien Adamin ja Saulin erottua, mutta tänä aamulla piristyin valtavasti noista Adamin laittamista kuvista instaan kun ne oli yhessä jossain klubilla/baarissa, äwäwäw, vaikka olikin läpällä, niin hyviä että ne on ees vielä kavereita.



Xoxo, Siri ♥

2 kommenttia: