sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Teruki's Birthday & Adam Agin's reply


 

An Cafe Finland teki tällaisen videon Teruki'n synttäreiden johdosta. Hehhe, oma kuvani on tuo alotuskuva jonka näkee kun video ei ole päällä. Ja Teruki ehti jo nähdä tämän ennenkuin olin itse edes nähnyt tätä! Joten, SUCCESS! Terukin tweetti vielä:

 
Adam Agin - Please Don't leave quite yet

 

Minun ja Adam Agin'in keskustelu:




Heipä hei! Ajattelin nyt vähän päivittää täältä sänkyni pohjalta. Omia kuvia ei tällä hetkellä valitettavasti ole, mutta pari videota ja "chätti". Adam Agin, joka on ei niin tunnettu laulaja, vastasi minulle twitterissä tässä yksi päivä, ja sitten se jotenkin muuttu vielä chatiksi. Mukava kaveri, ja ihanaa musiikkia!
Ja jaksatteko vielä lisää hyviä uutisia? Adam Lambert, 22.3.2013, permanto, here we come! 
Minä ja Emma mennään katsomaan Adamia ensi vuonna ja olen tosi innoissani koska en päässyt viime kerralla katsomaan kun hän oli suomessa keikalla. Ensi vuodelle on siis jo, Adam Lambert, Justin Bieber ja P!NK, ihan hyvältä tuo ensi vuoden keikkalista näyttää. Ja vielä jos Antikut tulisivat lupailujensa mukaan, niin olisi tuo lista ihan purrfecto.
 Maanantaita en odota riemusta hihkuen. Hammaslääkäri odottaa. Viime maanantaina oli jo hammaslääkäri ja minulta vedettiin kaksi hammasta, ja huomenna olisi tarkoitus otta kaksi lisää pois, jee, i'm so excited. Oli kiva mennä sitten tunnille vielä sen jälkeen. En pystynyt puhumaan ja näytin joltain oravalta jolla on posket täynnä pähkinöitä. Maanantai ilta oli sitten ihan kamala, enkun kokeeseen lukemisesta ei tullut mitään, kiitos kivan puudutuksen joka ei ollut mukava. Ja kuume nousi, ja kaikki oli aika huonosti, paitsi oli mulla kyllä karkkia ja sipsiä, food helps always. Joten joo, huomista "odotellessa". Toivottavasti teillä menee vähän paremmin.

Xoxo, Siri ♥

2 kommenttia:

  1. et sä näyttäny oravalta.
    Ja mä kin toivon että Antikut tulisi takaisin.

    VastaaPoista