sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Please excuse my writing














Olin eilen kaupungissa kattomassa PMMP'tä ja kiersin ympäri stadia koko päivän, ja jalat oli eilen niin kipeinä kaikkien niiden tuntien jälkeen, ettei mitään rajaa. Oli kuitenkin kiva päivä. 
Keskiviikko oli mun unelmien täyttymys. Olin niin hermoissani, mutta onnellinen jälkeenpäin. Sain siis chättäillä idoleideni kanssa (jaa-a, niithän on monta, joten saatte arvailla kenen kanssa) webbikameran välityksellä. Olin niin onnellinen, he olivat niin ihania mua kohtaan, ja sanoivat että laulan hyvin. Voisin vaan kuolla onnellisena nyt. 
Ylihuomenna se ois sitten P!nk. Onko kukaan muu menossa? Oon tosi innoissani! Viime kerrasta on jo 3 ja puol vuotta. Joten mukavaa nähdä P!nk uudestaan, uuden kiertueen merkeissä. Viikko enää koulua jäljellä muuten, yeah.

Xoxo, Siri ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti