lauantai 29. kesäkuuta 2013

Mökkeilyä & Letter from Secret signed album













asdfghjkl en itekkään oikeen tajuu että mulla on mun ultimate girl biasin Hyosung'in nimmari ja sen koskema esine, too much to handle. Tulevassa musiikkipostaus "sarjassa" kerron teille miten tämän sain. 


Sain Jieun kortin :)





Hyosung ♥

Elossa ollaan! Juhannus vietettiin mökillä, ja sitten heti sunnuntaina lähdin Ninan ja Jennyn mökille. Nina oli kipeenä, joten oltiin aika paljon mun kotoisan harrastuksen tv-katselun parissa. 
Tuo Secret levy tuli vihdoin ja oon oikeasti niin onnellinen. 
Kauheen vähän tekstiä, anteeks, olin kyllä aatellut mielessäni paljon enemmän, mutta kun pää ei oikeen toimi näin myöhään enään. 

MUUTEN!! Bloggerin kautta seuraaminen loppuu huomenna, joten kiitos ihan tuhannesti kaikki 119 lukijaa ♥ Jos haluaisitte vielä jatkossakin blogiani lukea, seuratkaa bloglovinin kautta! Seuraamaan bloglovinin kautta pääsette kun klikkaatte vasempaa reunaa bannerin alla missä lukee bloglovin. Kiitos!

Xoxo, Siri ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti