tiistai 31. heinäkuuta 2012

My blog's 2nd year anniversary!


 


















Hitsi. Luulin et tää anniversary oli tänään mut katoin millon eka postaus on, ja sehän oli 2 vuotta sitten eilen...oon elänyt tän koko päivän niin aatellen että mun blogi täyttäis tänään kaks vuotta, mut se olikin eilen, hups. No iha sama, kuitteski. Mun blogi on nyt kaks vuotta vanha! 
Olin tänään mun kaverilla Emmalla ja autoin Emmaa tekemään blogin. Käykää toki kurkkaamassa!
Tehtiin ja syötiin kaikennäköstä. Sain tuon söpön Hello Kitty sormuksen Emmalta, kiitos ♥ 
Ja haha, Emma oli tehnyt ifolor vihkon jonka kannen kuva oli mun likaset converset, ai että.  Vähänkö kadun etten ostanut Lontoosta Justin'in Someday hajuvettä. Mulla on vaan sellanen pieni testeripullo jonka sain Harrodsista. 
Amerikkalaisia herkkuja on tultu syötyä jonkun verran nyt viime aikoina. Oreo'ita ja nutellaa leivän päällä ♥ 
Kirjottelen sitten myöhemmin tällä viikolla Pori Jazz'ista.


Xoxo, Siri 


4 kommenttia:

  1. Onnee sulle ;)<3 ja mä huomasin et emmal oli blogi, ja mä olin iha sillee "ääää" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;) Haha, joo, autoin Emmaa lukemaan sun blogia :D

      Poista
  2. Onnee blogilles :D 2 vuotta on pitkä aika ja aika paljon on kyl kieltämättä muuttunut. Et taida enää oikein nukkeillakkaan? Mutta se on ok, tykkään tästä blogista silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ;) Juuh, pikkasen on muuttunut :D
      No mulla on ollut inspis vähän lopussa, mutta oon ostanut vähän rekvisiittaa uusiin kuvauksiin, joten nukkekuvia on tulossa lähiaikoina, promise!

      Poista