sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

When you feel like there's no way out, love is the only way







 















 

Olin keskiviikosta perjantaihin Tampereella äitini kanssa tuttaviemme luona. 
Käytiin keskiviikkona Viikin Saaressa ja kirpparilla...
Torstaina shoppailtiin ja käytiin Särkänniemen Näsinneulassa syömässä. 
Se ylin kerros jossa se ravintola siis on, pyöri. Se pyöri yhen kierroksen 45 minuutissa. Joten pyörittiin siinä syödessä ja katseltiin maisemia. 
Ja ne jotka mut tuntee voi hyvinkin aatella että mä en olis iki-maailmassa syönyt noita kahta ekaa ruoka-annosta. Mutta söin, molemmille lautasille jäi vähän soossia vaan. Proud of myself!
Ja perjantaina käytiin vaan syömässä ja lähettiin sitten junalla takasin.
Sillon muuten menomatkalle Tampereelle samassa junassa oli Iiro Rantala(mamman lemppari, aina pitää sen ohjelmia kattoa) perheineen. Ja tulomatkalla kotiin mulla oli matkalukemiseksi People- lehden "Collector's Specail Issue", jossa oli siis vaan One Direction juttuja. Oli kyllä tosin hintava, 8,20€... 
Mutta, nyt meillä on hoidossa kissa jokaa nukkuu tässä mun vieressä ja juuh...eipä mulla muuta!

Xoxo, Siri ❤

2 kommenttia:

  1. Nice photos! The food looks yummy (^Q^)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, Sarah, thanks a lot! ;) I'll start writing on english again >.< Apologies!

      Poista