keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

When I say "JUSTIN", ya'll say "BIEBER"!! JUSTIN! BIEBER!

Someday. Someday was what I thought of every day.
I knew this day would come. This day of tears and joy.   









 

Toi tekstari kertoo kaiken. Oon kyllä oottanu tätä päivää pari vuotta!
Tekstarissa siis lukee että JB tulee suomeen 26.4.2013. 
Sain sen mun isältä kun olin autossa. Mun ensi reaktio oli iha sillee et onks tää jotain pilaa?
Mutta ei. Oon menossa mun toisen bestan kaa joka on myös Belieberi jos saadaan liput. 
Liput maksaa 75/ 105/ 125 / 145 €
Saa nähä mitkä liput yritetää saada. 
Mutta as always. En ole maisemissa kun liput tulee ulos joten pitää luottaa mammaan. 
Oon ulkomailla sillon joten kyllä tulee jännät kuus päivää nyt olemaan.
Tuskin saan unta kun vaan stressaan että saadaanko me liput. 
Nyt kattelen varmaan vaan Never Say Never leffaa joka päivä samalla kun jännitän.
Onko kukaan muu menossa? :D (Oon aika varma et mun blogia harva Belieber lukee)
LET'S PRAY. AND IF WE GET TICKETS, LET'S PARTY! 
 Mutta adios, meen nyt syömään ja kattomaan unelmien poikamiestä. 

Xoxo, Siri 




2 kommenttia:

  1. Toivottavasti saat liput! :D
    Samaa jännitin itekin kun piti äitin antaa hoitaa Music Bankin lippujen hankkimiset viime vuonna - sivut oli tukossa heti kun pistettiin myyntiin. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan niin! Kiitos kannustuksesta :D
      Mut pääsit kuitenkin sinne? *kade*
      Ei repeen, arvasin et mul vähenee heti lukijoita tän postauksen jälkeen XD joku on lopettanut lukemisen :D

      Poista