tiistai 17. syyskuuta 2013

Am I dreaming or is this feeling called "happy"?








Tää juttu on vähän semmonen...että wait what, mä varmaan uneksin vaan. Nikki Sixx replas mulle Mötley'n twitter tilin kautta! 


Ja sitten Pepe vastas mun tweettiin kahella emojilla :D Siksi kaksi kuvaa, koska ekassa näkyy koko kuva, ja tokassa emojit.
Huhhhuh! Saan hetkeksi maata lattialle dataamaan. Mulla on ollut kauheen kiireistä viime aikoina, harrastuksia, kokeita, projekteja etc. Nytkin mun pitäisi lukea matikan kokeeseen eikä olla koneella. 
Oltiin perjantaina kissojen yössä, jossa nähtiin Redrama. Redraman näen ens kerralla huomenna, ja siis viime kerrasta on vasta 4 päivää. Huomenna siis Elämä Lapselle josta oon ihan kikseissä koska Reckless Love, Cheek, Antti Tuisku etc, tulee ihan mahtava ilta! Ja Lauantaina on lisää keikkailua luvassa. Tästä viikosta tulee kova! Ja kovaa on jo alkanutkin, oon jotenkin samalla ihan super stressaantunut, mutta myös onnellinen. 

Xoxo, Siri ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti